woensdag 15 december 2010

APK... en toch nog niet bruikbaar :S

zo, dus vandaag voor de 3e keer naar de garage. Waren ze zo aardig alleen de gebreken van de vorige keer na te gaan, plus nog even een controle van de lampjes. Ik blij, want het was inderdaad allemaal prima! Rekening was alleen wat minder, maja, dat hoort erbij he.

Goed, ik dus weer even terug naar de werkplaats om wat spullen op te halen en weer op weg naar huis... mag ze eindelijk voor de deur staan! Ben ik nog maar een paar straatjes van huis verwijdert, stopt de koppeling er opeens mee! Geen beweging meer in te krijgen... en probeer dan maar te schakelen! Ik heb wel eens gehoord dat als je het juiste toerental maar weet, je zonder je koppeling te gebruiken toch kunt schakelen... nou geloof mij, daar mag je eerst meer ervaring in hebben; het lukt niet zomaar! Ben toch nog thuis aangekomen, maar morgen eerst maar eens gaan kijken hoe de koppelingscilinder er uit ziet. Hopelijk doet ie t weer na een beetje schoonmaken en smeren...


verder moeten er nog wat foto's komen... maar iets met een rolletje, nog niet vol, ontwikkelen en daarna inscannen, dus het kan nog wel even duren :P Grappig trouwens dat mijn camera waarschijnlijk nog ouder is dan de auto zelf... hahaha

- edit: hier wat foto's; zijn ze niet mooi? -



Geen opmerkingen:

Een reactie posten